Sitter hemma hos underbara Nathalie (: !

Inlägget som skulle dyka upp igår:


Asså fuck detta ! Var några tjejkompisar som kom på förfest. ställer in efterfest för min "syster" skulle komma i alla fall.. Fixar skjuts så jag kan åka hämta henne sen tillbaka. Skjutsen kostade mig 150 spänn i onödan ! Och vad händer nu ! Jo absolut ingenting ! Fuck detta !


Idag:

Drog till saknade Nathalie igår  efter en misslyckad kväll som blev till en rätt lyckad ändå ! Trevligt Trevligt ! Har sovit här inatt ! Har saknat henne enormt !
Idag blir det festa såklart ! FUN ! Hoppas inte denna kvällen också blir förstörd !
Slänger in bilder på mig från igår när jag kommer hem.


Hörs sen ! Puss ;* !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0