Dagens out fit !






Har nyss kommit innanför dörren typ. Och har ringt och beställt kläder ... Suck.. gud var drygt de va :s ! Beställde från Affären http://www.ellos.se/.  

Faktiskt första gången jag beställer där ifrån. 
Paketet kommer inom 1½ vecka (a) ! Spännande :) !
Hoppas det passar. Och fick en väska med. Värde (499kr) Nice (: ! Det var den jag var utanför. Annars hade jag inte beställt det jag gjorde :p !
Bilderna är svåra att se.. men det kan inte riktigt hjälpas. 


Skola idag.. Drygt. Började med Engelska, Ma, So so.. Tror inte det var fler ? :s Slutade 2 idag (: !
Fredag studiedag tydligen så det är nice. 

Hahahha min veckoplanering är redan förstörd. 

Men fredag och lördag ser bra ut :) !
Skriver mer sen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0