Bilder sen festen igår :D !

Förlåt för dålig uppdatering men har inte varit hemma. Har festat hela helgen.

Helgen blev rätt lyckad ändå ! Till och med fredes :) ! Dagen efter drog jag hem till bella. Drog med mig henne in till stan. Tillbaka till henne fixa sig m.m Sen jävlar blev det fest ! Det blev rätt bra ändå ! Kan inte fatta att man kan vara så respektlös som visa va igår. Och kärringen under oss helt jävla störd ! Hon hatar jag ! Och hon är inte den enda ! Jag vet om att hata är ett starkt ord. Men det är så de är.
Festade till kl 6 imorse ! Och gick upp kl 10 för att städa så det inte var stökigt när hennes mamma kom hem ! Var jag bakis ! Aa självklart ! Hahahha det är fan inte lätt att vara liten ! Körde sanning och konsekvens igår hahaha (sånna kort) ! hahahha det gick nästan lite vilt till haha !  Det finns bilder på de. Men inget jag lägger upp (: ! Visa vill inte..
Och jag ska jobba imorgon ! Hur kommer jag orka :o !
Kvällen blev rätt lyckad ! :D !



(mitt hår igår)





(jag och bella innan alla kom )







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0