Är sjukt jävla trött..

Kom hem. Slängde mig datorn för att blogga (: ! Efter de blev de baka äpplekaka som Emma dissade ! Haha det kommer du få ångra ! För den var super duper god. Käkade äpplekakan tillsammans med underbara Mamma :) ! hjälpt mamma med att klippa gräset har jag också gjort :) ! Visst har jag varit duktig (: ! Nu har jag käkat mat med. Det blev pasta och köttfärs (: ! Mums. Och det blir en bit äpplekaka på de med såklart ! För den var så god (: !


Imorgon är det fredag och då blir det festa såklart (: ! Om inte Emmie ska sova här för då dissar man festen !

OCH IMORGON KOMMER BÄSTAVÄN ! Emmie Andersson ! I Love you so much ! My sister ! I'm so happy know :D !
Vi har så mycket att snacka om ! Och jag saknar dig enormt ! ♥

Sitter och snackar med söta C :D ! ♥

Hörs imon (: ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0